top of page

מציגות את סדרת "הדייט שלך עם בעלך" - רעיונות לבילוי זוגי מושקע שלא מרוקן את הארנק.

בחלק גדול מהמקרים, הטענות שיש לנו אחד כלפי השני לא היו קיימות, לו רק התעסקנו במשהו אחר במקום ב"לשרוד את החיים". לכן יש חשיבות גדולה לשבירת השיגרה, לזמן איכות עם הבעל, לרגעים שפנויים רק בשבילכם ומזכירים לכם מי הייתם כשהתחתנתם.

"אֵין הֵם עוֹד שְׁנַיִם אֶלָּא בָּשָׂר אֶחָד. לָכֵן מַה שֶּׁחִבֵּר הָאֱלֹהִים אַל יַפְרִיד הָאָדָם." (מתי יט:6-7)

חיי הנישואין שאלוהים העניק לנו הם הדבר היקר ביותר שניתן לנו עלי אדמות אחרי הישועה בישוע, ולכן אין פלא שכל-כך הרבה דברים מנסים לגנוב, לקלקל, להפריד, לעייף ולהוריד את הערך של הזוגיות שלנו בעינינו.

אחד האויבים החזקים ביותר של הזוגיות היא השיגרה, שמרדימה אותנו בתוך המרוצה של חיי היומיום, וגורמת לנו לקבל את הטוב כמובן מאליו, להיות חסרי סבלנות כלפי החולשות והכישלונות של בני הזוג שלנו, לא להיות שבעי רצון בנישואין, להיות עייפים מכדי לטפל בזה ו"להירדם על המשמר".

אך ישוע לימד אותנו כי נישואין הם יקרים. כי עלינו לאהוב גם כשקשה לעשות זאת וגם כשזה דורש הקרבה עצמית רבה. הוא היה לדוגמת האהבה המושלמת עבורינו, אשר מתאימה כמובן גם לחיי הנישואין.

עלינו לעשות כל מה שביכולתינו כדי לחזק, לטפח ולהעמיק את חיי הנישואין שלנו, ועל אף שעלולים להיות מצבים רציניים שדרושים טיפול מעמיק וכואב, ברוב רובם של המקרים זה לא באמת קשה כל-כך.

בחלק גדול מהמקרים, הטענות שיש לנו אחד כלפי השני לא היו קיימות, לו רק התעסקנו במשהו אחר במקום ב"לשרוד את החיים". לכן יש חשיבות גדולה לשבירת השיגרה, לזמן איכות עם הבעל, לרגעים שפנויים רק בשבילכם ומזכירים לכם מי הייתם כשהתחתנתם.

לנו הנשים, ובמיוחד האמהות, כלכך קל להיות עסוקות במשהו כל הזמן. הבית, העבודה, הכביסה, הבישולים, הילדים, הילדים ושוב הילדים. ילדים הם ברכה! אבל גם הם צריכים ברכה בחייהם, וברכה עבורם היא לראות את אבא ואמא אוהבים, מאוחדים, ושמים אחד את השני בעדיפות ראשונה, אפילו לפני הילדים עצמם.

כש'האמהות' משתלטת על חיינו (וילדים יודעים לדרוש את שלהם, לכן זה קורה!) אנחנו הופכות לכל-כך אימהיות, שמבלי לשים לב אנחנו שוכחות שהכל התחיל מזה שהיינו קודם כל נשים צעירות שהתחתנו עם הגבר שעמד במרכז עולמן. אנחנו עלולות לשכוח את תפקיד ה'אישה' שלנו ולהתנהג כמו אמהות גם כלפי הבעלים שלנו. אבל אם נחזור לזכור את תפקידנו כ'אישה' כלפי בעלינו, וניישם אותו, נפלאות יקרו בחיי הנישואין שלנו, ולא בגלל שאנחנו כל-כך מוצלחות והמצאנו את הגלגל מחדש , אלא משום שאלוהים מעריך את המאמצים שלנו. כאשר אנחנו מוכנות להתאמץ ולהשקיע בכדי לפאר את אלוהים בנישואין שלנו ובדוגמת הזוגיות שלנו, ולעשות את רצונו - הוא לא נשאר חייב!!!

ולכן- !

אנחנו מציגות לפניכן את סדרת כתבות הנקראת "הדייט שלך עם בעלך" אשר תביא לכן אחת לשבוע (בלי נדר, כמו שאומרים) רעיונות יפים, קלים ומהנים לבילוי זוגי, שלא ידרשו מכן ימים של הכנות או סכומי כסף גדולים.

ונתחיל ב - איך להנחיל לעצמכם שיגרת "דייטים" קבועים שירעננו את הזוגיות שלכם

1. הביני את החשיבות! כבר אמרנו כמה את עסוקה. כבר הבנו כמה קשה למצוא זמן. כבר הפנמנו שגם הבעל עסוק מעל הראש, הילדים לא משאירים לכם זמן פנוי וכו... אבל... אם יכולת לקפוץ יום אחד למשרדו של בעלך ולראות את הנשים המטופחות והמבריקות שמסתובבות סביבו כל היום, התירוצים שציינו קודם לא היו חשובים כל-כך. היית מבינה כמה חשוב לשמור על הנאה ורומנטיקה בנישואין. אז תחשבי על זה ככה. תפקידינו כנשים הוא להכיל ולמלא את כל הצרכים הפיזיים, הרגשיים, והמיניים של הבעלים שלנו, ככל שאנחנו יכולות. זה לא רק חשוב. זה סופר חשוב!

2. החליטי שאת רוצה לארגן דייטים לשניכם! לפעמים היוזמה תגיע רק מהצד שלך, וגם זה בסדר. בעלך עשוי להיות עייף, עסוק, טרוד בעינייני עבודה, או פשוט "טיפוס של בית" מכדי שהיוזמה תבוא מצידו באופן עקבי. היי את מחוייבת לעניין, זכרי שאתם אחד! אם את מחוייבת, הוא יהיה מחוייב לבסוף.

3. שלפי לוח שנה! מוזר, הא?.... הכוונה היא שעליך לבנות 'שגרת דייטים' ולשריין תאריכים מראש, כאילו קבעת תור למספרה או לרופא שיניים (תודי שדייט זה הרבה יותר נחמד מרופא שיניים..) אחרת השיגרה, מחויבויות אחרות ועניינים אחרים שלא תכננת יגזלו את הזמן היקר הזה. הרי תמיד יש משהו אחר לעשות, לכן את תשאירי את זה ל"כשיהיה לנו זמן". פעם בשבוע? - זה חלומי! פעם בשבועיים? - זה נהדר, וגם פעם בחודש זה טוב למי שבאמת נלחמת להקדיש את הזמן הזה.

4. דעי שלא חייבים לצאת! אם אתם זוג בלי ילדים, או אם יש לכם ילדים קטנים שהולכים לישון מוקדם , לא חייבים לעזוב את הבית. אולי זו חוויה פחות הרפתקנית מלצאת, אבל היא עדיפה על ביטול של זמן זוגי רק בגלל שמסיבה כלשהי לא יכולתם לעזוב את הבית.

5. היזכרי מי הייתם!

זוכרת מה עשיתם כשהייתם חברים? איך ביליתם יחד, מה אהבתם, לאן הלכתם? זה נכון שהשתנתם, אבל אולי זה קרה לא בדיוק מהבחירה שלכם ובעצם, עמוק בתוך הלב, אתם עדיין אוהבים את כל אותם הדברים הקטנים והגדולים שפעם עשיתם יחד. זה בטוח יגרום לכם להרגיש צעירים יותר!

6. היי יצירתית - אנחנו נעזור לך!

לא צריך לרוקן את הארנק בשביל דייט נעים עם בעלך. צריך רק קצת יצירתיות, ובנינו- זה כיף! חפשי רעיונות באינטרנט, דברי עם חברות, וקראי בבלוג שלנו. אנחנו, כאמור, נביא לך רעיון חדש לדייט בכל שבוע!

- לכל הפוסטים -

קטגוריות

קבלו למייל

כל הפוסטים והרעיונות

!במייל שבועי, להנאתכן

שלום לך!

אני שמחה שאת כאן!
שמי כריסטינה, אני אמא ואני עוד המון דברים חוץ מזה, וכאן, אני ונשים משיחיות נוספות, משתפות את הקוראות במקורות השראה שונים, טיפים, מתכונים, רעיונות ופעילויות, לנשים ואמהות, וכמובן,
בשיעורים שאלוהים מלמד אותנו.
זהו מקום של כנות, פתיחות, עידוד והתחברות, בדרך שלנו לבניית אישיות, נישואין ומשפחה
היראים ומפארים את אלוהים.
ואת מאוד מוזמנת להצטרף אלינו!

bottom of page