top of page

חמישה רעיונות נהדרים לארוחת בוקר מהירה ומהנה עם הילדים

תאמיני לי, אני יודעת מה זה. הייתי שם ואני שם כל בוקר- במה מאכילים את הקטנים בזמן כלכך קצר, תוך סערת התארגנות ולמרות שהם מבטיחים לך שהם לא רעבים!?! אבל אם יש יתרון בחופש הגדול (ומסתבר שיש!) הרי זה הזמן שמתפנה בשעות הבוקר. אז אולי לא יתנו לך לישון עוד כמה שעות ואולי גם לא עוד כמה דקות, אבל לפחות תוכלי לפתוח את הבוקר בנחת, עם ארוחה מפנקת שגם את וגם הילדים תיהנו ממנה! ואני מבטיחה- זה לא דורש הכנות מסובכות, מוצרי מזון נדירים במקרר או השקעה מטורפת...

1. לילדים חובבי הגרנולה:

מיכל יוגורט ביו / פרי כף גרנולה ששופכים ממש לתוך מיכל היוגורט ומערבבים צלוחית עם פירות וירקות חתוכים (אם תערבבי פירות וירקות יחד, יש סיכוי שהם יאכלו גם דברים שאחרת לא היו מנסים!)

כוס מיץ טבעי / תה (בן הארבע שלי ממש אוהב תה, אפילו בקיץ! ...אם זה מתוק ולא רותח אז למה לא בעצם...)

2. לילדים חובבי ביצים:

ביצה קשה אחת / חביתה מביצה אחת

צלוחית עם מלפפון חתוך לרצועות, עגבניות שרי ו/או זיתים

פרוסת לחם (רצוי מלא) שמאוד כדאי לחתוך עם קורצן עוגיות או סנדוויצ'ים ולהפוך למושכת יותר לילד!

כוס שוקו (אמרנו ארוחת בוקר מפנקת, לא?)

3. לילדים חובבי הגבינות:

משולש (או שניים) של גבינה מותכת (כמו מון-בלאן או 'נעמה') עם פרוסת לחם (רוצה להיות בטוחה שיאכלו את הלחם? הורידי את השוליים הקשים מראש!)

מלפפון קלוף וחתוך

צלוחית פירות (למשל ענבים וחתיכות אפרסק)

כוס תה / מים (אפשר להפוך מים לאטראקציה לילדים אם סוחטים לתוכם מעט לימון וזורקים פנימה עלה נענע)

4. לילדים חובבי הדייסות:

דייסת סולת לוקחת בדיוק 5 דקות הכנה, והיא שווה אותן! אני מכינה בסיר קטן ביחס של חצי כוס חלב ל2-3 כפות דייסה ומוסיפה עוד חלב קר מיד כשהדייסה מוכנה כדי לדלל אותה קצת ולקרר אותה מהר יותר. הוסיפי לדייסה כפית קינמון. ניתן להמתיק מעט את הדייסה עם קצת סילאן (כמובן שאפשר עם סוכר, פשוט אי אפשר לקרוא לזה בריא) חתיכות אפרסק/תות/בננה קטנות

5. לשבירת שיגרת ארוחת הבוקר:

נכון, לא כל יום פורים, אבל אולי היום דווקא כן יהיה?! אחת לתקופה, כשמתחשק לך לשבור את שיגרת ההלבטויות או החדגוניות, ויש לך חשק להתעסק קצת, הנה רעיון כייפי:

פאנקייקים לארוחת הבוקר! או אולי אפילו מאפינס? צרפי לארוחה פירות חתוכים טבעיים במקום סירופים וסוכרות למינהם. אפשר למרוח פנימה טחינה או ממרחב חלבה. הוסיפי צלוחית ירקות נפרדת, ותהיי מופתעת שגם כאן המתוק והמלוח עובד טוב ביחד.

כוס חלב (אפשר לגרד פנימה קצת קליפת תפוז למראה חגיגי וטעם מיוחד!)

קטגוריות

קבלו למייל

כל הפוסטים והרעיונות

!במייל שבועי, להנאתכן

שלום לך!

אני שמחה שאת כאן!
שמי כריסטינה, אני אמא ואני עוד המון דברים חוץ מזה, וכאן, אני ונשים משיחיות נוספות, משתפות את הקוראות במקורות השראה שונים, טיפים, מתכונים, רעיונות ופעילויות, לנשים ואמהות, וכמובן,
בשיעורים שאלוהים מלמד אותנו.
זהו מקום של כנות, פתיחות, עידוד והתחברות, בדרך שלנו לבניית אישיות, נישואין ומשפחה
היראים ומפארים את אלוהים.
ואת מאוד מוזמנת להצטרף אלינו!

bottom of page