top of page

פעילות הדבקה לתרגול מספרים לגילאי 3 ומעלה

דרך נהדרת, מעניינת וצבעונית ללמוד ולזכור מספרים, בלי להכין הרבה מראש. כל מה שצריך זה: דף, טוש ומדבקות, וחשק ללמד את החמודים שלך!

אז אני החופש הגדול הזה מתכננת ללמד את בן הארבע שלי אותיות. כן, אותיות, אבל זה עוד לא קרה... לכן בנתיים אנחנו מחזקים את מה שהוא כבר יודע נהדר, מספרים. כי גם זה חשוב. עשינו את הפעילות הזו גם כשהוא היה בן שנתיים וכמה חודשים, וגם אז הוא הצליח עד לרמה מסויימת, כמובן עם עזרה ממני, בעיקר בקילוף המדבקות. גם אם הילד שלך עוד לא מכיר מספרים, הפעילות הזו היא דרך נהדרת להראות כמות באופן ויזואלי. מלבד ספירה וזיכרון צילומי של המספרים, קילוף המדבקות והדבקתן במקום דורשים קואורדינציה ומשפרים יכולת קוגנטיבית בילדים... חוץ מזה, הן פשוט הופכות את החוויה לציבעונית ומהנה יותר!

אז מה עושים? 1. לוקחים דף לבן ומחלקים לתאים שווים בעזרת סרגל.

2. כותבים למעלה את הספרות, ספרה אחת בכל תא.

3. מספקים לילדים מדבקות צבעוניות ומדגימים להם כיצד יש להדביק את כמות המדבקות המתאימה לסיפרה. ומה אז? עושים זאת שוב ושוב (עד שמישהו מכם מתעייף) ולא שוכחים לצם את הקטנים בפעולה! :)

קטגוריות

קבלו למייל

כל הפוסטים והרעיונות

!במייל שבועי, להנאתכן

שלום לך!

אני שמחה שאת כאן!
שמי כריסטינה, אני אמא ואני עוד המון דברים חוץ מזה, וכאן, אני ונשים משיחיות נוספות, משתפות את הקוראות במקורות השראה שונים, טיפים, מתכונים, רעיונות ופעילויות, לנשים ואמהות, וכמובן,
בשיעורים שאלוהים מלמד אותנו.
זהו מקום של כנות, פתיחות, עידוד והתחברות, בדרך שלנו לבניית אישיות, נישואין ומשפחה
היראים ומפארים את אלוהים.
ואת מאוד מוזמנת להצטרף אלינו!

bottom of page