top of page

6 רעיונות למשחקי ילדים עם בלוני מים


אני באמת לא חושבת שיש בעולם עוד משחק שגורם לכל-כך הרבה אושר, כמו בלוני מים! זה תמיד כיף, תמיד להיט, תמיד מתקבל בחיוכים ענקיים. יש רק דבר אחד שאני לא אוהבת במשחק הזה, והוא-

שבכדי לנפח את בלוני המים האלה צריך לעמוד חצי שעה מול הברז, אבל אז הילדים מפוצצים את כולם תוך שלוש וחצי דקות ושוב פונים לפעילויות פחות חביבות עלי (קפיצות על הספה, מישהו?) לכן אספתי כאן רשימה של רעיונות לפעילות יותר מאתגרת וממושכת עם הכדורי האושר הקטנים האלה.

1. מלחמת מים עם טוויסט: כמובן ש-ה-דבר בבלוני מים היא מלחמת בלונים טובה. אין מנוס מזה :) אבל אפשר להוסיף טוויסט נחמד למשחק הזה שיהפוך אותו למעניין וממושך יותר. לתוך כל בלון, לפני שממלאים אותו במים, הכניסו פריט קטן כלשהו (כמו דמויות מפלסטיק של חיות, גולות לילדים מעל גיל 5, קונכיות, סוכריות, חרוזים וכו') כך, כאשר הילדים ישליכו את הבלונים אחד על השני ויפוצצו אותם, תהיה להם משימה נוספת - לאסוף את הפריטים שנפלו מהבלונים. אפשר לעשות מזה גם תחרות- מי אוסף יותר.

2. פיניאדה בלוני-מים:

מכינים שרשרת בלוני מים (אפשר וכדאי להכניס משהו קטן ומעניין לכל בלון כשממלאים אותו) ותולים בגובה אליו הילד יכול להגיע במאמץ. נותנים לילד לחבוט בהם עם כלי כלשהו המסוגל לפוצץ אותם בסופו של דבר (כמו מחבט טניס או בייסבול לא אמיתיים, כף עץ גדולה של מטבח, מטקות, פטיש צעצוע, וכ'ו) מטרתו של הילד היא לפוצץ עם הכלי שבידו את כל הבלונים בשרשרת ולגלות מה החבאתם בבלונים.

3. ציור בלונים:

פרשו גליון נייר גדול על הרצפה / דשא, מלאו צלחות חד-פעמיות בצבעי גואש שונים, ותנו לילדים להשתמש בבלון המים שלהם כבמכחול. הילדים יכולים לטבול רק את תחתית הבלון וליצור חותמות עגולות, או לטבול את הבלון בצבע מסויים ולגלגל על הדף. קצת בלאגן, אבל כיף!!

4. כדורסל בלוני-מים: הניחו במרחק מה מדלי הבלונים, כמה דליים / גיגיות / סלי כביסה ריקים שיתפקדו כסלים, אליהם יצטרכו הילדים לקלוע את בלוני המים שלהם!

5. באולינג בלוני-קרח: מלאו את בלוני המים והשאירו אותם לילה במקפיא, כדי לקבל בבוקר בלוני-קרח קפואים! הסירו את הבלון מעל הקרח (פשוט חתכו קצה וקלפו אותם) והשתמשו בכל בלון כמו בכדור, כדי להפיל בקבוקי מים מלאים שמסודרים במרחק מה, בדומה למשחק באולינג.

6. חפירות ארכיאולוגיות: ממלאים בלוני מים עם מים ומכניסים לכל בלון דמות פלסטיק קטנה. רצוי מעולם החי, (כמו ציפורים / דינוזאורים / דגים) ומקפיאים יום שלם. (אפשר להוסיף טיפת צבע מאכל לכל בלון בכדי להקשות על הילדים לראות את הדמות וגם להפוך את המשחק לצבעוני יותר) למחרת מקלפים את הבלונים (פשוט חותכים חתיכה מהגומי והשאר מתקלף בקלות) ומסדרים לילדים מקום ל"חפירות ארכיאולוגיות". אפשר פשוט להניח קופסא גדולה על שולחן בגובה שלהם ולתת להם כלים לחפירה, כמו פטיש צעצוע, כף, סכין פלסטיק וכ'ו. עכשיו כל שנותר הוא להתענג על שעות של פנאי, בעוד הילדים עושים ככל שביכולתם לחלץ את הדמויות החוצה מהקרח! :) אם הם מהילדים שמתייאשים מהר ממשימות מאתגרות - הבטיחו להם פרס קטן כדי להגביר את המוטיבציה!

קטגוריות

קבלו למייל

כל הפוסטים והרעיונות

!במייל שבועי, להנאתכן

שלום לך!

אני שמחה שאת כאן!
שמי כריסטינה, אני אמא ואני עוד המון דברים חוץ מזה, וכאן, אני ונשים משיחיות נוספות, משתפות את הקוראות במקורות השראה שונים, טיפים, מתכונים, רעיונות ופעילויות, לנשים ואמהות, וכמובן,
בשיעורים שאלוהים מלמד אותנו.
זהו מקום של כנות, פתיחות, עידוד והתחברות, בדרך שלנו לבניית אישיות, נישואין ומשפחה
היראים ומפארים את אלוהים.
ואת מאוד מוזמנת להצטרף אלינו!

bottom of page