top of page

הדייט שלך עם בעלך 1#- דייט "ספא" בבית

אז ברוכה הבאה לסדרת הכתבות "הדייט שלך עם בעלך"! כאמור, נציג כאן כתבות שיתנו לך השראה לארגן לך ולבעלך דייטים קבועים ופנקים, בלי להוציא המון כסף ולרוב אפילו בלי הכרח לצאת מהבית (למרות שלצאת זה נהדר!)

והיום - הרי לך רעיונות כיצד לסדר לשניכם דייט "ספא" ממש בביתך! ועל אף שזה אולי נשמע לך כרעיון קיטשי שיותר קורץ לבנות, האמיני לי, נדירים הם בעלים שלא ישמחו לחזור לאווירה מרגיעה, אישה ריחנית, ומסאז' מפנק, אחרי יום עבודה!

אז מה את צריכה בשביל זה? 1. נרות (הם לא חייבם להיות חדשים או זהים, כל נר מתאים!) 2. אם הנרות שלך לא ריחניים, הדליקי מקלות ריח, או פשוט התיזי בושם בכמה מקומות בבית. 3. מוזיקה! כדי ליצור אווירה מרגיעה הדליקי רשימת השמעה שקטה של מנגינות ונעימות ללא מילים 4. קרם גוף / שמן מסאג' (קרם הגוף שכבר יש לך מתקבל לחלוטין)

5. מצרכים לארוחה זוגית קצת יוצאת דופן:

כמו שמקובל במקומות בילוי אפשר להכין ארוחה חלבית מפנקת, שתכלול פרוסות בגט עם ממרח / גבינה צהובה / סלמון מעושן, סלט ירקות המורכב מעגבניות שרי, מלפפון, חסה, אגוזים וגבינה בולגרית, פלטת גבינות (נשמע יקר? שימי על קרש חיתוך שנראה טוב, או על כלי הגשה שטוח, גבינה, אפילו מסוג אחד, אשכול ענבים ליד, את כוסות השתייה היפות שלך , והנה לך פלטת גבינות לתפארת), אפשר להוסיף תפוחי אדמה קטנים אפויים או פסטה מוקרמת, ולמעשה כל מה שאת חושבת שתיהנו ממנו וישביע אתכם!

6. מגבנות נקיות וריחניות שתוכלי לגלגל ולשים על המיטה, ממש כמו בחדרי בית מלון. אם יש לכם גם חלוקים, אז בכלל כיף לכם :) 7. אם יש לך דרך קלה להשיג אותם- פרחים רעננים הם תוספת נהדרת לאווירה! ומה את צריכה להכין?

1. חשבי מראש על השעה, על סידור לילדים, ואמצי לך גישה סופר- נחמדה לבעלך באותו יום. אין משהו מתסכל כמו להכין את כל זה ולהרוס את הכיף באיזה חוסר הבנה או וויכוח שמתפתחים במשך היום. אם יש לך אפשרות לארגן את כל זה כהפתעה, זה מוסיף המון! בעלך יהיה בהלם :)

2. אם ילדייך קטנים, את יכולה להתחיל בהכנות אפילו כשעתיים לפני שבעלך חוזר מן העבודה, אפילו אם הם בסביבה. אחרי הכל, את רק מכינה אוכל טעים ומקשטת את הבית, ואין משהו רע בכך שהילדים יראו וילמדו שאבא חשוב לאמא והיא מכינה לו הפתעה. יחד עם זה, אם את מתכננת להשכיב את הקטנים לישון לפני שבעלך מגיע, (ולא להשאיר אותם עם בייביסיטר במקום אחר) כדאי להימנע מליצור בנוכחותם אווירה של התרגשות והפתעה, אחרת הם לא ישנו.

3. הכיני בחדר השינה שלכם מצעים נקיים, וגלגלי מגבות נקיות לרגלי המיטה כמו בבתי מלון. אם השגת פרחים, תוכלי להניח אותם על המגבות או באגרטל קטן על אחת השידות. הכיני מגש קטן עם קרם גוף או שמן מסאז' לצד המיטה.

4. פזרי נרות ברחבי הבית, וכמובן בחדר שלכם. הדליקי אותם לפני שבעלך מגיעה, ודאגי לריח נעים בכל הבית.

5.הכיני את הארוחה וסדרי אותה על השולחן, עם הסכום, עם זוג נרות, ועם מה שתשתו.

6. זה הזמן לדאוג לכם לפרטיות! הסיעי את הילדים לבייבי-סיטר או השכיבי אותם לישון אם הם קטנים וזו התכנית שלך.

7. הכיני את עצמך! אחרי שהבית שלך כלכך נעים וריחני, את לא יכולה להישאר עם רגליים קוצניות, בחולצה עם הדובונים והחצאית המלוכלכת בבמבה :)

8. הדליקי מוזיקת רקע נעימה וצפי לבעלך בכיליון עיניים. את גם מוזמנת להתפלל שהזמן הזה יהיה לא רק נעים אלא מקרב ומשמעותי לשניכם, אלוהים רוצה לברך את הנישואין והקרבה שלכם!

9. כשבעלך יגיע, אל תתנפלי עליו בהוראות של מה עושים. תני לו להתקלח, ולהתיישב רענן לארוחה שהכנת עבורכם. תוכלו לשוחח על היום שלכם, לרקוד לצלילי המוזיקה הנעימה ולקנח במסאז' מפנק וזמן רק לשניכם! בילוי נעים!

- לא בטוחה איך ליצור לך ולבן זוגך שגרת דייטים, או למה זה בכלל חשוב? - חושבת שהילדים מונעים מכן זמן פרטי ואין מה לעשות עם זה? קראי את הכתבה "הדייט עם בעלך - הקדמה".

קטגוריות

קבלו למייל

כל הפוסטים והרעיונות

!במייל שבועי, להנאתכן

שלום לך!

אני שמחה שאת כאן!
שמי כריסטינה, אני אמא ואני עוד המון דברים חוץ מזה, וכאן, אני ונשים משיחיות נוספות, משתפות את הקוראות במקורות השראה שונים, טיפים, מתכונים, רעיונות ופעילויות, לנשים ואמהות, וכמובן,
בשיעורים שאלוהים מלמד אותנו.
זהו מקום של כנות, פתיחות, עידוד והתחברות, בדרך שלנו לבניית אישיות, נישואין ומשפחה
היראים ומפארים את אלוהים.
ואת מאוד מוזמנת להצטרף אלינו!

bottom of page