top of page

ככה הילדים שלך יזללו ירקות ויאהבו את זה! אבל באמת!

מרק הירקות הכתום הזה מכיל שלל ירקות שהילדים לא היו מסכימים לאכול גם אם חייהם היו תלויים בכך. אז מה פתאום שיאהבו את זה ויבקשו עוד?.... המשיכי לקרוא, אני כבר מגלה לך!

ובכן, זהו לא סוד שילדים לא אוהבים לאכול ירקות. תני להם והם יחסלו חמש קילוגרם סוכריות ביום, אבל לקחת ברוקולי מהמקרר ביוזמתם?!? אצל רוב הילדים מקרה כזה יסתיים בביקור אצל הרופא, לבדוק האם הכל אצלם בסדר :) אז לי יש ילדים שלא היו מסכימים לאכול ברוקולי, קישואים, ואפילו בטטה בזמנם הפנוי! אז איך הם בכל זאת אוכלים את כל זה, בהנאה ובלי לדעת מה הם אכלו? יש לי מרק סודי (נו טוב, עכשיו כבר לא סודי) שלתוכו אפשר להכניס המון ירקות, אבל בזכות התיבול שלו והסיבוב שהוא עובר בבלנדר אחרי שהוא מוכן, אי אפשר לנחש שיש בו ירקות, והילדים מלקקים את האצבעות בהנאה!... גם בעלך יתלהב, אז כדאי לנסות!

מרק ירקות מוקרם מצרכים:

כ- 150 מ"ל שמנת בישול / שמנת מתוקה (כשני שליש מהמיכל הקטן)

50 גרם חמאה 1 בצל גדול 3 שיני שום חצי קופסה (או קופסה למי שאוהבת) פיטריות שמפיניון 3 גזרים קלופים וחתוכים 1 בטטה גדולה קלופה וחתוכה 1 קישוא גדול חתוך והאמת היא... שאפשר להוסיף קצת מכל ירק שמתאים למרק: ברוקולי, כרישה, תרד, דלעת / דלורית, תירס וכ'ו... כפית גדושה מלח כפית פלפל שחור כפית וחצי ג'ינג'ר טחון רבע כפית אגוז מוסקט (לא חובה)

אופן ההכנה:

1. ממיסים את החמאה בסיר ומטגנים בה את הבצל עד להזהבה, לאחר מכן מוסיפים שום, פטריות, וממשיכים לטגן כשתי דקות. 2. מוסיפים לטיגון את שאר הירקות, מהירק הקשה לרך. 3. כאשר כל הירקות נראים עשויים במקצת, מוסיפים מים עד גובה שתיים-שלוש ס"מ מעל לירקות. 4. מביאים לרתיחה ומוסיפים תבלינים. 5. מנמיכים את האש, ומבשלים כשעה ורבע, או עד שכל הירקות רכים. יש לשמור בכל עת על כמות הנוזלים בסיר ולהוסיף מים לפי הצורך.

6. כאשר המרק מוכן והתקרר מעט, שופכים אותו לקנקן בלנדר ומערבבים אותו בבלנדר עם שמנת בישול (הכמות נתונה לטעמכן האישי).

7. להגיש לכל המשפחה ולהשתאות ממראה עינכן :) בתאבון!

קטגוריות

קבלו למייל

כל הפוסטים והרעיונות

!במייל שבועי, להנאתכן

שלום לך!

אני שמחה שאת כאן!
שמי כריסטינה, אני אמא ואני עוד המון דברים חוץ מזה, וכאן, אני ונשים משיחיות נוספות, משתפות את הקוראות במקורות השראה שונים, טיפים, מתכונים, רעיונות ופעילויות, לנשים ואמהות, וכמובן,
בשיעורים שאלוהים מלמד אותנו.
זהו מקום של כנות, פתיחות, עידוד והתחברות, בדרך שלנו לבניית אישיות, נישואין ומשפחה
היראים ומפארים את אלוהים.
ואת מאוד מוזמנת להצטרף אלינו!

bottom of page